eerst om een uurtje of 9 naar 3 sisters op rembrandtsplein en daarna zien we wel..
NOOIT DAT IK OM 2 UUR THUIS KOM haha
ze zijn gek, volgens mij wordt het nog erger, want ik denk dat er daarna heel veel rellen en ruzies komen, met politie en al
dusss verpest het is een keertje niet voor ons, wat jullie altijd doen..
eerst die 1040 lesuren, daarna een rookverbod en nu nog alles dicht om 2 uur..?!
wat hebben ze tegen ons?!
eerst lekker gezellig met vrienden wat drinken om uur uur of half 1 naar discotheek tot t sluit en dan nog poging doen tot naar huis fietsen.. en dat is meestal best laat! en egt niet dat ik om 2 uur weg ga! vergeet t! dan begint t net joh!
ik moet meestal eerst werken voordat ik kan stappen..
dat heb je hea, als je in een restaurant werkt.. en als ik dan nog even rustig naar huis wil omkleden enzo, dan ben ik er niet eens voor 2en..
Als het doorgaat zou dat betekenen dat ik niet meer kan stappen!
Er is echt niet nagedacht over die actie.. domme moeders zeg..
begin van de aaf lekker voordrinken.. en dan rond uurtje of 12 naar de stad gaan.. Hoelaat wij naar huis gaan? Volgende ochtend meestal of soms nachtje overslaan en doorgaan met chille tot k moet avondeten maar 2 uur das echt schandalig effe serieus dan begint de avond pas
Nou mijn avondje stappen stop echt niet om 2 uur.
de cafés/disco bij ons in de buurt hebben geen sluitingstijd, dus kom je meestal niet zo heel vroeg thuis.
het is al eens gebeurt dat ik op een zaterdag ochtend ging werken en dat de laatste mensen uit het café gezet werden.
om precies te zijn rond een uur of half 8.
eerst lekker chill tot een uurtjuh of 1 dan naar disco/kroeg tot een uurtjuh of 6 en dan weer lekker chill en sco2 pesten dan rond de klok van 10 thuis...
simpel is dat.
greetz ben ben