Member details

TEGEN HET SLUITEN VAN DISCOTHEKEN OM 02:00 UUR!

Sort by: -Old first- | New first

2 Mar, 14:47
Omdat deze hyves eigenlijk over allebei gaat ..

waar zijn jullie meestal met een avondje stappen ?
liever in een kroeg
of liever in een discotheek?
2 Mar, 14:49
ik zelf op zaterdag avond in een discotheek.
9 van de 10 x in Labaraque, en soms holly ,loco of wat anders hier in de buurt .

heel afentoe wil ik op vrijdag avond ook nog wel eens naar een kroeg gaan, maar das meestal alleen om even gezellig te doen met wat vrienden.
2 Mar, 20:52
Als ik wil dansen zit ik in de disco he;-)
Als ik ff aan de bar wil zitten dan zit ik meestal in een kroeg, beetje praten, beetje drinken.
2 Mar, 22:55
nouja vraag is meer zo gesteld omdat heel veel kroegen ook soort van discotheek achterna gaan met de lichten en stukken om te dansen enzo.
4 Mar, 22:10
ligt er maar aan.. kroeg kan ook super gezellig zijn en discotheek ook.. dusja voor mij alle 2 wel toppie :-d
4 Mar, 22:24
Toen ik wat jaartjes jonger was gingen we altijd naar een discotheek :hangloose: :moonwalk: maar geef me nu maar een leuke kroeg en als er dan nog live muziek is kan mijn avond helemaal niet meer stuk:dancing: en dan krijgen ze me echt niet om 2 uur naar huis hoor:nono:
4 Mar, 22:38
Ik ga meestal uit in discotheeks ! Maar op zn tijd ga ik ook wel is met een groepje naar de kroeg door de weeks,vrijdag avond of op zondag middag ;-) Maar zaterdag toch eigenlijk altijd discotheek. ff lekker los gaan en zuipen en dan in de kroeg lekker kletsen ;-) ken ook heel gezellig zijn!
5 Mar, 09:36
lcht er aan met hoeveel man we zijn als we met 6 man zijn gaan we na een kroeg maar zijn we met 20 man gaan we na een discotheek
24 Mar, 00:50
als 't maar gezellig is, vind 'k alles ok(h)
4 Apr, 13:27
ìs allebij leuk in de kroeg kun je lkkr kletsen enzo en in een discotheek kun je lkkr veel zuipen :-p
5 Apr, 21:34
discotheek is wel het chilst maar af en toe naar de kroeg kan ook niet verkeerd zijn maar geef mij maar discotheek
7 Apr, 19:54
Duidelijk! Kroeg natuurlijk!
8 Apr, 14:55
Euh wisselend waar ik zin in heb maar meestal kroeg omdat we op donderdag en vrijdag gewoon naar onze stamkroeg gaan (idd wat mandy zegt kroegen worden op vrijdag steeds meer een disco'tje :-) ) en zaterdag zien we wel weer ligt eraan hoe het werk was enzo
9 Apr, 11:07
:drinking: _ :drinking: _ :drinking: _ :drinking:

> :cheers: << KROEG!!!! >> :cheers: <

:drinking: _ :drinking: _ :drinking: _ :drinking:
12 Jun, 01:37
wij (mijn vrienden en ik) gaan eigk altijd naar de kroeg
1. is gewoon lekker chill, beetje poole, drinke enzo
2. er is geen discotheek (tenzij we met het openbare vervoer gaan :-p maar fiets naar kroeg is makkelijker)
3.hier kome gewoon de meeste mensen die ik ken in de de kroeg, dus gezelliger

Subject Started by  Replies   Last 
Mandy "
11 Saturday, 15:49
Mandy "
27 19 Aug, 20:11
Mandy "
47 18 Aug, 16:10
Esmee
24 15 Aug, 14:22
Mandy "
31 25 Jun, 10:37